Doorgaan naar inhoud

Meest gestelde vragen

Mocht jouw vraag er niet tussen staan, neem gerust contact met ons op. We helpen je graag!
 
Kan ik mijn bestelling nog aanpassen/annuleren na betaling?
Indien je iets wilt aanpassen aan de bestelling of nog iets wilt toevoegen zodat er geen dubbele verzendkosten worden gerekend, kun je het best mailen naar info@caneandgrain.nl of bellen naar 020 358 5786. Houd je ordernummer bij de hand, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.
Aanpassen/annuleren is alleen mogelijk als de bestelling nog niet verzonden is, helaas kunnen wij dit niet garanderen.
 
Kan ik mijn adres nog aanpassen na betaling?
Kom je na het plaatsen van je bestelling achter dat je een fout hebt gemaakt bij het invullen van je adres? Of wil je het adres wijzigen om andere redenen? Mail ons op info@caneandgrain.nl of bel naar: 020 358 5786
Hou je ordernummer en de aanpassing gereed voor een snelle afhandeling.
 
Ik ben mijn factuur kwijt, kan ik hier een kopie van ontvangen?
Na het bestellen van je producten, ontvang je de factuur in de mail. Wanneer je een account hebt aangemaakt, kun je deze makkelijk terug vinden bij de facturen. Mocht je de factuur toch niet kunnen vinden, kun je altijd even mailen naar: info@caneandgrain.nl
 
 
Mijn flessen zijn kapot gegaan tijdens transport, wat nu?
Heb je bij het ontvangen van je bestelling, schade of breuk geconstateerd? Laat ons dit zo snel mogelijk weten door middel van een mail met de volgende informatie.

Factuurnummer
Foto's waarop het gehele product met schade/breuk is te zien
Foto's waarop de beschadiging apart zichtbaar is
Foto's van de geleverde doos (buitenkant)
    Deze gegevens graag sturen naar info@caneandgrain.nl
    Wij proberen dezelfde dag nog met een passende oplossing te komen.
     
     
    Kan ik drank bestellen als ik jonger ben dan 18 jaar?
    Nee, dit is niet mogelijk. Bij twijfel in de winkel zullen onze medewerkers je vragen om je te legitimeren. Wanneer je online bestelt zal de transporteur je controleren op de geldigheid van je identiteitsbewijs en of je daadwerkelijk 18+ bent. Als jouw bestelling bij de buren of een huisgenoot bezorgd wordt, moeten ook zij voldoen aan bovenstaande punten.
     
    Verschilt het assortiment in de webshop met de fysieke winkel?
    Het assortiment in de winkel is wisselend, om zeker van te zijn dat je niet teleurgesteld wordt in de winkel kan je het beste mailen naar info@caneandgrain.nl of bellen naar 020 358 5786.
    Op zoek naar een fles die niet op onze webshop te vinden is? Laat het ons hier weten! Wij helpen je graag met het vinden van jouw fles.
     
    Ik wil een zakelijk webshop bestelling plaatsen. Kan dit?
    Nee, helaas. Maar onze partners van Bart’s Bottles kunnen je zeker helpen. Zij zijn te bereiken op info@bartsbottles.nl of op 020-779 4528
     
    Ik woon niet in Nederland, kan ik ook naar het buitenland laten leveren?
    Helaas niet! In verband met onder andere accijnswetgeving, kunnen wij geen bestellingen naar andere landen versturen.
     
    Waar kan ik mijn opmerking of klacht kwijt? 
    Wij doen ons uiterste best om je op een zo goed mogelijke manier van dienst te kunnen zijn, mocht dit nou niet of niet helemaal het geval zijn of heb je feedback voor ons? Laat het ons dan hier weten en wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.