Terugbetalingsbeleid
Product blijkt toch niet op voorraad te zijn: krijg ik mijn geld terug?
Omdat wij een groot en specialistisch assortiment hebben kan het voorkomen dat een product onverhoopt toch niet leverbaar blijkt te zijn. Dit komt omdat wij veel van onze producten rechtstreeks bij producenten over de hele wereld vandaan halen.
Wij kunnen daarom dus niet garanderen altijd binnen de gewenste levertijd te kunnen leveren.
Wanneer een product toch niet leverbaar blijkt te zijn, nemen wij zo snel mogelijk contact met je op en na overleg maken wij het bedrag binnen 2 werkdagen naar je over.
Toch niet tevreden over jouw bestelling of de verkeerde flessen besteld?
Geen paniek!
Â
- Je kunt je bestelling retourneren binnen 14 dagen na de datum van ontvangst.
- Neem contact met ons op door middel van het contactformulier onderaan de pagina. Vermeldt hierbij jouw factuurnummer, de terug te sturen producten en de reden van retourneren.
- Verzendkosten voor het retour sturen zijn voor rekening van de koper. Wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd, crediteren wij het gehele betaalde bedrag, inclusief de gemaakte verzendkosten bij bestellen.
- Bewaar je track & trace code die je krijgt bij het postkantoor. Mochten wij na een aantal dagen nog niks hebben ontvangen, kunnen wij de zending opzoeken via de door jouw gekozen transporteur.
- Alleen onaangebroken producten met de labels intact kunnen worden geretourneerd.
- Gebruik de verzenddoos waar in je jouw bestelling hebt ontvangen.
- Na ontvangst van de retourzending, betalen wij binnen 2 werkdagen het verschuldigde bedrag aan je terug. Hierbij geldt wel dat de fles onaangebroken is en de labels intact zijn.