Doorgaan naar inhoud

Levering & Verzendingen

LET OP: Nieuwe Alcoholwet (per 1 juli 2021)
Wat houdt dit in voor jouw bestelling?
PostNL zal de bestelling alleen nog maar op het huisadres leveren en om een identiteitsbewijs vragen. Mocht je onverhoopt niet thuis zijn, dan wordt je bestelling bij een verzamelpunt bij jou in de buurt geleverd waarbij een ID-check vereist is.
Ook in de winkel zullen wij dit uiteraard blijven controleren.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Omdat wij werken met een uniek en breed assortiment kan de levertijd per product verschillen, in de webshop is dit per artikel aangegeven. Let wel, dit is een indicatie. Het kan voorkomen dat er een langere levertijd gehanteerd wordt.
Het kan voorkomen dat een artikel niet op voorraad is bij ons in de winkel. Wij proberen het zo snel mogelijk naar de winkel te krijgen om jouw bestelling in zijn geheel te verzenden. Je krijgt hier altijd bericht over!
Wanneer deze is aangemeld bij de transporteur krijg je een Track & Trace code waar je jouw bestelling kunt volgen. Meestal duurt dit 1 á 2 werkdagen, wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen bij de transporteurs.
 
Hoeveel verzendkosten rekenen jullie? 
Dit hangt af van de door jouw gekozen transporteur, in de check-out kun je de transporteur kiezen en zie je gelijk hoeveel er wordt gerekend aan verzendkosten. Wij verzenden gratis vanaf 150 euro.
 
Kan ik mijn bestelling ook afhalen bij de slijterij?
Jazeker! Klik in de check-out “afhalen in de slijterij” en wij zullen contact met je opnemen wanneer je bestelling klaar staat.
 
Wat doe ik als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
Allereerst adviseren wij je om via de aangeleverde track & trace code te kijken of er eventuele verhinderingen zijn bij het bezorgen van jouw bestelling.
Geeft de track & trace code aan dat de bestelling is afgeleverd? Dan kan het zijn dat je niet thuis was en dat het pakket bij de buren, andere omwonenden of bij een afhaal locatie is bezorgd.
 Bij aflevering bij de buren zal er een handtekening / naam bij de track & trace code staan.
Indien het pakket toch onvindbaar blijkt te zijn, stuur dan een mailtje naar info@caneandgrain.nl waarin je het ordernummer vermeldt, zodat we samen met de door jouw gekozen transporteur kunnen uitzoeken waar het pakket zich bevindt.